13 december - Lucia

Jadu, det händer mycket på dagarna samtidigt som det inte händer något. Låter kanske lite skumt, men det är så det är. Slutade 09.45 idag. Bra tid att sluta på måste jag säga. Var dock på skolan kring 07.40. Lite segt, var riktigt trött och är det fortfarande. Har sjungit i luciatåget och kan ju inte annat än säga att vi var riktigt bra. Höjdpunkten tror jag var när jag, Erik.E, Erik.J och Caroline sjöng 'Vem väljer köld och ensamhet'. Kändes som att det blev riktigt bra!!

Får se om man kommer sig iväg och kolla på luciakröningen ikväll. Nu ska jag i alla fall snart orka mig ut på stan och köpa lite julklappar =)



Gårdagen var rätt lugn. Tror aldrig jag har varit i en klass som spelat så engagerat i basket! haha. Det var riktigt skoj. Sen så lekte jag lite med bilder och satt framför tv:n och ugglade. Blev kanske en 4-timmars sömn inatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0