16 december

Har nu inte skrivit på tre dagar, men det har varit mycket annat så har inte suttit så mycket vid dumburken.


Fredagen minns jag knappt vad jag gjorde.......Men nu efter en kort tids tänkande så komemr det sakta med säkert fram. var först på skolan och sedan så tog jag det mest lugnt. Såg på Ensam Hemma2 och sedan så ringde Maja och frågade om jag ville vara med henne och hennes polare, så for dit ett tag och var med dem. Trevliga prickar det där! =)

Lördagen blev det att sjunga mest hela tiden. Först från 12.00 - 15.45, hem och äta och sedan var det konsert. Gick väl bra tycker jag. Sedan på kvällen såg jag film med Maja och Amanda.

Idag, söndag med andra ord, har jag städat och kollat på matten. Har prov imorgon. Får se hur det kommer att gå. Förhoppningsvis bra. Hehe.

Sista veckan innan jul! Håll ut allihop och lev livet! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0