26 december

Nu är Maja på Gran Canaria och hennes underbara hund tar vi hand om. Känns tråkigt att hon inte är hemma nu när det är lov. Träffar ju henne inte så ofta så att det gör något, vilket är riktigt tråkigt!

Annars så har jag träffat alla mina kusiner på två dagar, helt underbart säger jag bara! Inte varje dag man ser dem. Alltid lika intressant när man träffar kusinerna från mammas sida, Jag får höra deras argumenterande om vilken kille jag ska bli tillsammans med. Oskar håller på en kille och dem andra på en annan, sen sitter dem och argumenterar varför jag ska bli tillsammans med just den personen. Själv behöver jag inte säga ett ord. haha. Väldigt intressant :P
Med tanke på att mina kusiner inte känner någon av killarna dem talar om så är det spännande att höra argumenten.





Annars så har jag haft ett otroligt bra dygn med Amanda. Hon kom hit igår natt och såg en film med mig (Little miss sunshine). Blev lite smått irriterad på småsaker i filmen, men det löste sig som i slutet. haha. sen så tog vi det mest lugnt på dagen och Oskar kom hit och pratade med oss litegrann. Sedan så for jag, min familj och mins kusiner till mormor och åt hos henne, sedan blev det stan med Amanda. Helt underbart! Tack så mycket!

Nu så ser jag Notes on a Scandal och skriver på samma gång. :P Men nu ska jag sluta babbla och koncentrera mig på filmen. Sov gott världen!

Kommentarer
Postat av: Amdy

haha, vi har våra stunder, gumman.

2007-12-27 @ 01:03:15
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0