30 december - 2

Imorgon är sista dagen på året 2007. Och då är frågan, vad har jag gjort detta år?
Jo, jag har gjort ganska mycket faktiskt, Tänkte visa lite i bild och text hur mitt år har varit. Kommer dock aldrig kunna visa och skriva om allt, för då kan jag få sitta här ett väldigt bra tag.


I februari var jag på ledarhelg i Lycksele och träffade där Carola och bastade och pratade med henne.
Hon syns på denna bild längst bak i vattnet.


På 50-årsfest i Luleå


Vi bygger om i köket


Brighton 3 veckor


Italien 4 veckor


Vouggatjålme och Norge en vecka


Denna fina lilla flicka lär man känna (känns ju som mer än ett år, men så är det inte)



Detta är bara lite av vad som hänt. Känner bara att det blir så oerhört mycket om jag ska lägga in mer. Det får helt enkelt bara vara en liten del av mitt år som ni får se här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0