5 December

Julen närmar sig med snabba steg, Multimedian närmar sig sitt slut! Livet leker och jag har inga ord.


Vad har jag gjort för att förtjäna så fina bröder? Jag menar, äldre bröder brukar inte vilja ha med sin lillasyster överallt. Dem brukar väl vilja bli av med sin syster och ha sina kompisar ifred och slippa att systern är där och umgås med dem? Kanske har jag fel, men på många håll har jag i alla fall hört sådant. Mina bröder är dock tvärtom, dem vill att jag ska umgås med dem och deras kompisar. Alltid frågar dem mig om jag ska följa med och se film hos någon eller om jag vill vara med när dem festar eller liknande! Kan man få bättre bröder? Svar NEJ!

Kommentarer
Postat av: Amdy

dom är jättefina, verkligen :) dom ska ha tur som har en sån underbar lillasyster med.

2007-12-06 @ 08:08:13
URL: http://amdy.blogg.se
Postat av: sara

Nåw, vad söt du är Amanda. Du kanske får dela dem med mig om du har tur ;P :*

2007-12-07 @ 10:59:10
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0