13 november

Har nu suttit hemma i två dagar och snorat och haft mig. Men imorgon blir det andra puckar.
Dagen börjar då med en gympalektion som nog blir teori för min del,
sedan ska vi fara till A-torp och se någon teater som jag förtillfället inte minns vad den heter.
men det blir säkert trevligt.

Om vi återgår till dagen som varit så har jag mest bara sovit och jag gav mig in på ett försök att göra kokosmums, vilket inte gick så bra. Hade fel sorts gelatin! hur man nu kan ha det är en bra fråga, men det hade jag i alla fall. Så nu kan jag inte ens njuta av en litet godsak. Det enda jag får äta är Vicks halstabletter och dricka honungsvatten.





Kommentarer
Postat av: Amdy

ses på atorp ;)

2007-11-13 @ 23:28:12
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0