16 november

Jasi, när jag tror att jag ska få en lugn helg med långa sovmornar så tror jag fel. Får sms av chefen som vill att jag ska jobba i helgen. Jag vill så gärna säga nej, men det går inte! Det enda jag ser framför ögonen är:
Sen så är hon för trevlig för att säga nej till. Genom att jag tackar ja och känner "sovmorgonen förstörd" så får jag se det på den ljusa sida, "Jag får pengar och har tur som har jobb! Vissa har inte det, jag ska vara glad!" Så det ska nog gå att ta sig igenom denna helg med arbete.

Ikväll blir det väl att ta det lugnt och se vad som händer, imorgon efter jobbet blir det nog hockey med Tina och sedan är man bortbjuden på kvällen till Olssons. Söndag ska jag nog spenadera med Maja efter det att jag slutat. Jobbar som tur är bara till 13.00.

Längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0