19 november

Dryyyyg! Ja, det är vad dagen har varit. Dryg.
Första halvan av skoldagen gick hyffsat fort, men sen kom multimedian. Tiden kryper då framåt, och läraren går mot slutet av lektionen ut och talar med kolegor. Skulle inte förvåna mig om dem satt och fikade också.
Sedan hem och äta snabbt och åka till A-torp för att ha en övnming med espri i 3 timmar, och nu sitter man och ska orka sig på att skriva spanska! Blää säger jag bara. Känner mig allmänt negativ just nu, men det har man rätt till att vara ibland.

Imorgon blir det att fota och göra julkort! :D



Satt igår framför datorn och kollade på lite bilder sen i somras. Oj vad man längtar tillbaka säger jag bara.
Men till sportlovet i februari så ska vi i alla fall hitta på något! Usch så långt bort det är.

saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0