ca. 7 veckor kvar!

Snön är här
Julkänslan är här
kylan är snart här
Julen är långt borta!

Jag vill ha jul nu!
Man sjunger julsånger för fullt i kören, man ser snön falla ner mot marken!
Varför är det inte jul nu? Det är ju så oerhört mysigt!
Jag vill ha julpynt, ljus, familjen samlad...ja, jag vill ha jul nu!


Ja, när man är rastlös så kan man tillslut se ut såhär efter en visit på photoshop:


Jag Bror

Inte så snygg med andra ord! hehe.
Men har man lite att göra så har man.


Man kan ju också bara titta ut och njuta av snön

Var dessutom på kyrkogården idag med mor.
Är så otroligt vackert med alla tända ljusen.
Ska nog gå dit någon dag i veckan och tända ljus själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0