Helg.

Haft en riktigt bra helg hittills.
Fredagskvällen spenderade man med polare. Åt middag på Dallas och for sedan hem till Maja för att se idol, prata och ha allmänt trevligt.


(Hur söt får man va?)


Sen har man då hängt med Tina en hel dag...Det första min bror och Miik säger är: "Ni får inte vara här, ni snackar för mycket!" haha, Är det olagligt att prata nu för tiden? Anton om inte någon ska väl vara van vid att käften går. Han har ju varit i närheten av mig och Maja många gånger, och vi pratar ungefär lika mycket som jag och Tina gör i närheten av varandra.



Sen så är ju snön tillbaka, och Sara är lycklig! Jag gillar verkligen vintern!
Vill bara att det ska bli mycket snö och is på alla sorters vatten så man kan ta sig ut och köra skoter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0