...

Leta inspiration?
var?
I min ensamhet i ett litet hörn?
Eller kanske på en bänk mitt i stan?
På natten då det är mörkt?
Eller mitt på blanka dagen?

Ja, finns många frågor man kan ställa sig när man ska försöka hitta lite inspiration.



När du sitter där en höstkväll i mörkret och tänker över ditt liv
så kanske du hittar åt ett riktigt guldkorn och tänker:

"Hur kunde jag glömma det för en sekund?
Det som sågs vara det viktigaste och finaste minnet jag har,
och det försvann för ett kort ögonblick!"


Finns det något bättre?
Var det inte det jag lovat att aldrig någonsin glömma?
Det jag alltid skulle komma ihåg?!

  • Kanske finns det något viktigare där ute?
  • Kanske är det ett minne som börjar suddas ut för att det inte var så viktigt?
  • Kanske är det ett minne som börjat tina bort för att hittas någongång längre fram i framtiden och förgylla ens dag?
Vem vet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0