2009

Pratade nyss med mor om att det känns tråkigt att vi inte ska utomlands iår som vi alltid brukar, men då kom jag istället att tänka på eventuella resor jag ska göra nästa år. Kan ju säga att det i princip är 5 resor på ungefär ett halvår. Om alla resor blir av, så kan jag lova er att jag längtar!

Resorna som kanske blir av nästa år:

image221

image222

image223

Bara av att se bilderna blir man ju helt överlycklig.
Men det finns ju anledningar till varför jag ev. ska till dessa länder:

Italien - Träffa min kompis laura och lära mig språket bättre.
Norge - Hälsa på min bror
Grekland - Avslappning och njuta av att skolan är över
Malta - Med kören
Ghana - Projektarbete med Tina

Känner ni vilket år det kommer att bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0