Coffe and Cigarettes

image214

Oj vilken lugn och skön dag jag haft idag. Bara varit med mig själv och tänkt på allt och inget, planterat om blommor, suttit ute och druckit varm choklad, gjort middag till mig (ensamen hemma ikväll). Och jag kan säga er en sak, maten var himmelsk god, kanske lägger ut en bild senare ikväll när jag lagt in bilder från kvällen.

Snart kommer nog Amanda och slappar med mig. Kanske blir någon film eller så blir det bara snack. Har i alla fall shoppat chips, nötter och godis som man kan gotta sig med.

Dagens musik har mest bestått av Dolly Parton - Jolene, Rod Stewart och Michelle Featherstone.  Sist nämnda har jag upptäkt idag, och hon är riktigt, riktigt bra om jag ska säga min åsikt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll!KRAM! =)

2008-04-12 @ 19:47:37
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Patricia

Vill mest önska dig en trevlig lördagskväll! :)

2008-04-12 @ 20:07:46
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0