Fire, fire.

Ännu en dag då solen skiner helt underbart! Det kan verkligen inte bli bättre på den fronten, men det finns många andra saker som gärna för förändras. Är så mycket som händer just nu, många tunga saker som är allt annat än skoj, mycket skolarbete och vänner som man börjar dras ifrån. Men det är väl den tiden man har kommit in i nu, allt ska gå åt skogen och sedan kommer allt förhoppningsvis ta en positiv vändning lite längre fram.

Sitter på dagarna och drömmer mig bort till varmare grader som t.ex. Grekland, Italien ect. Sen att jag har fått in längtan om nästa år är lite jobbig men underbar på samma gång. Två planer som finns just nu är Ghana i mars 2009, där jag och Tina ska utföra vårat projektarbete, sedan till sommaren kanske en resa till Grekland?! Annars ska jag försöka få mig iväg till USA och hälsa på William som ska lämna Sverige för att flytta dit.

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0