Jag vill sova tills helgen faller in

Såg Step Up 2 - The streets igår. Kan ju bara säga att man blir sjukt sugen på att lära sig dansa street dance. Det är faktiskt jag ångrat att jag aldrig gjort. Dock så skulle jag känna mig sämst om jag började, så tror jag håller mig undan. Kanske får starta mitt eget Crew istället och dansa runt på gatorna. Eller vad tycker ni?

Denna dag är allt annat än rolig, sov ca. 4 timmar inatt så jag är väldigt trött, sen när jag komemr till spanskan så får vi oförberätt prov, jätteskoj. Eller så inte!!! Aja, får se hur det gick. Nu ska jag bara koncentrera mig inför engelskan där jag ska redovisa om en författare.

Dags att fortsätta skolarbetet.

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0