Jobb och bara jobb

image238

Att få samtal på sin födelsedag är alltid trevligt, eller?
Fick ett samtal av chefen när jag fyllde år och blev som glad över att hon ringer och grattar en. Men sen så kommer ju alltid de där orden: Nu när du är nog gammal, så kanske du känner för att jobba ensam i kök nästa helg?
Näe, sjutton att jag vill!! Men vad ska man säga när hon har brist på folk och jag är den enda som kan? Dessutom är det extra med pengar! Men jag kan inte med stället, har ryckt in en gång och då kände jag mig som en stressad kossa! Kan ni gissa hur det känns?

Nä, nu måste jag komma på bättre tankar och inte tänka på kommande helg som kommer att bli ett h-vete.
Sen får jag inte heller fara och dansa p.g.a. det där himla jobbet! Det ska bli så otroligt skönt när jag gått ut trean och slipper jobba där nå mer. Men just nu behöver jag pengarna. Känns dock jobbigt att det är ett år kvar tills man kanske kan börja söka sig nå vettigt annat jobb!

Var bara tvungen att avreagera mig lite!

Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0