Nu eller aldrig

image203

Om man ser bilden här ovan i en liten förstoring så kan man se att han både ser lite arg och koncentrerad ut. Han var otroligt inne i sitt spel kan jag lova. Sen att han inte märker att man sitter några ynka meter ifrån honom gör saken bara roligare. Han märker inte att man sitter där först man skickar ett sms där det oftast brukar stå "Bu".
Skriver jag det, så fattar han direkt att jag är i närheten. Kan blir riktigt skoj ibland när man står lite bortskymd så att han får leta ett tag innan han ser en.

Nu ikväll har jag dock varit på kombihallen och klättrat och sprungit lite. Känner att det är dags att sätta igång rejält, så att man är redo för beach 2008. Ska för en gångs skull känna att jag gör bra med nytta och idrottar på så att jag håller hälsan på en bra nivå. Kanske ska man även skriva hälsodagbok ett tag? fast det väntar jag nog med ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0