Sorry, my bad

Idag har jag inte varit hemma i huvudtaget, därav inget skrivande.
Dagen började med skola och sedan for jag direkt till mormor och har varit där tills nu. Det är alltid så mysigt att hälsa på henne, för hon är så söt och rolig att prata med. Vi satt idag och kollade in bilder sen hon var yngre, och jag kan lova en sak: Min morfar, som jag för övrigt aldrig hann träffa, var riktigt snygg. Man blir ju lite avundsjuk på henne att hon hittade en sådan karl. Han var tydligen väldigt populär bland tjejerna, och mormor lyckades fånga honom. jag är stolt över dig mormor!

Tänkte nu ta mig en stund och lägga mig ner och kanske se en film?! Annars får vi se vad som kan tänkas hitta på. Har verkligen inga planer alls inför denna helg.

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0