Tänk inte, lyssna bara på musiken så löser det sig

  • Dagen började med Afrodans. Det var skoj att testa, men dock ingen dans för mig. Jag håller mig till street dance och sällskapsdans.
  • Har gjort bort muntliga nationella i engelska
  • Varit kreativ på Grafisk design. Vi fick dra oss till en lokal där lärarinnan startade igång musik, och vi fick med hjälp av pensel, papper och svart färg bilda krumilurer på papperet. Man kände sig som ett litet barn igen. Bara att sitta och lyssna på musik och dra pensel runt på papperet utan att rita något speciellt.

Resten av dagen ska jag nog bara spendera med lugn och ro, och snyta mig lite om vartannat.
Imorgon på morgonen ska jag till vårdcentralen och kolla upp min knöl som jag har på foten (mest troligt en broskbit) och se om den går att ta bort. Den är lite ivägen när det gäller vissa skor ect. Så vi får se imorgon hur det går.
Sedan så kommer nog Tina på kvällen och säger hej.

Lev och må


Kommentarer
Postat av: Carro

menalltsåhardubloggdittmongo?ochduharintesagtnågot?jagkännermigsviken!

2008-04-11 @ 08:04:48
URL: http://beadored.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0