Utan tårar kan man inte finna tröst i famnen av en vän

Lugnet har lagt dig som en dimma över denna dag. jag känner mig lugn och hyffsat glad. Vädret är lika bra som det varit de senaste dagarna, och värmen blir bara varmare och varmare. Snart är sommaren här!
Tänk er själva, nu är det den 23 april och den 5 juni går vi ut. Inte många veckor kvar nu, dock de jobbigaste veckorna kvar. Men vet ni hur skönt det kommer att kännas när sommaren träder in?

Sen så har det börjat spridas lite små planer här i huset om vad vi ska hitta på när far min fyller år, och jag vill lova att jag gillar förslagen som finns. Får se vilket av det som blir det slutgiltiga. Alla låter i alla fall helt underbara. 3 helt olika äventyr, men vilket blir det? Ja, det får vi nog veta om ett tag.

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0