Valborgs

image249image250

Kvällen har jag spenderat med Tina och hennes familj, släkt och vänner. Åt middag hemma hos henne och kollade på en väldigt liten brasa, sedan åkte vi in till stan och hängde vid Lands majbrasa. Var väldigt mysigt tycker jag. Lyckades till och med få någon liten fin bild tagen också!

Jag hoppas att eran valborgsmässoafton har varit lika bra som min. Nu ska jag se om jag orkar med en kortfilm och sedan lägga mig och sussa, och imorgon ska jag sova lääänge på morgonen. Eller i alla fall så länge jag kan.

Lev och må

Kommentarer
Postat av: tina

den till höger tog väl ändå tinizzen? ;)

2008-05-02 @ 01:57:13
Postat av: tina

eller nae de gjorde hon inte, blandade ihop den me en annan:)

2008-05-02 @ 01:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0