bluebird


Så var helgen snart slut och en ny skolvecka sätter igång imorgon. Helger bara försvinner, och vardagar kryllar det av känns det som. Har i alla fall haft en bra helg.

Fredagen bestog av en kortdag i skolan och sedan gick jag, bror, Emelie, Miik och Ida och åt på Matfesten, och efter det blev det en promenad hem till Miik och Ida där vi kollade på Göta Kanal. Den är ju helt underbar (första filmen). När filmen sen var slut kom John och hämtade upp mig och Amanda (som bor i samma område), skjutsade oss till Matfesten där vi lyssnade på Ständut Blakk som spelade. Riktigt trevlig kväll måste jag säga.

Gårdagen började med jobb och sedan till middag gick jag med Maja och Carro och åt på matfesten. Efter det att vi ätit gick vi hem till mig och såg film och tjollrade. När dem gått hem kom John förbi med lite tårta och vi pratade och såg på filmen Dumbo. Måste erkänna att jag aldrig sett den förr, lite smått pinsamt, dock sant.

Idag blir det kanske att träffa Tina, annars får vi se vad jag kan hitta på. Är ju inte så kallt ute, så kanske får gå ut och gå och ta med kameran för att fota lite.

Kommentarer
Postat av: Erik

Utmanad och shit, se min blogg :)

2008-08-24 @ 23:20:46
URL: http://deadtree.blogg.se/
Postat av: Siri

Neej, jag utmanade Sara först! Fast jag glömde visst länka så att du visste att det var du :(

2008-08-24 @ 23:31:45
URL: http://dynamene.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

jamen visst känns det som att det är överflöd av vardagar...

2008-08-31 @ 00:07:54
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0