Feast of love

Har bara för ett tag sen sett filmen Feast of Love, och jag måste säga att den var riktigt bra. Sen att Morgan freeman gör mer än halva filmen är ju ett stort plus. Han är bra i sitt berättande och han känns trovärdig. Han och Sean Connery lyckas med dem flesta rollerna enligt mig. Tror inte jag sett någon dålig film med dem än.



Nu är resan ner till Stockholm bokad. Bara boendet kvar nu. Hoppas innerligen att jag kan träffa Maria därnere, det skulle vara otroligt trevligt. Sen så vill man ju hinna träffa Sarah och Ellen också. Dock så får man se allt mest vad man hinner med, är ju inte där allt för länge, och sen så måste man ju hänga lite med mor, moster och mormor också. Ska ju hinna förbi kusinen och allt också. Ojoj, fullt upp kommer det bli, men oj så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0