Limbo

Var med mamma, mormor och faster på teater idag, och den var riktigt bra. Kan starkt rekomendera den.
Den utspelade sig på en liten ö där man ska bli av med sina alkohol och drogvanor.
Skådespelarna var mycket bra och man hängde med väldigt bra i handligen. Man fick sig några skratt och några tänkare lite här och var.

image153




Hade bara en lektion idag p.g.a. att vår mattelärare var sjuk och svenskalärarinnan var hemma med sjukt barn. Skulle på ett sätt vara skönt om hon var det imorgon också, dock så vill man ju inte att barnet ska behöva må dåligt, men i vissa fall kan det vara liite skönt att slippa lektionen.
Efter att jag promenerat lite på stan så tog jag mig en sväng till mormor och bjöd på fika. Alltid lika mysigt att besöka henne, och bara prata och ha det trevligt.

Kommentarer
Postat av: Amdy

hah, jo, det tror jag med. han får jag i snitt se oftare i alla fall.

2008-02-13 @ 23:37:23
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0