Lov men jobb

Ikväll blir det att bara ta det lugnt med äldsta brodern. Gissar på att det blir någon trevligt film.
Sen så jobbar vi båda i helgen tillsammans, så det ska bli spännande att se hur det går. Resten av familjen är i stugan och njuter av fiske, skoteråkning ect.

Dagen i sig har varit rätt lugn och trevlig. Redigerat bilder, skrattat, fått gratis fika av kvinnan i kakplan och sådär. Ska verkligen inte klaga över något idag. Sen så har jag lånat hem en kamera över lovet som jag ska försöka använda så mycket som möjligt. Ska ju till stugan med äldsta brodern och hans flickvän på onsdagkväll till lördag, så då ska jag väl få fota rätt mycket. Får se om jag lyckas få med mig någon vän dit bort också. Sen så är det jobb nu i helgen och nästa söndag. 

Ha en trevlig kväll alla nykära, ensamma, gifta, förlovade, kära par och alla som bara finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0