Three Days Grace

Hoppas att alla haft en så bra Alla hjärtans dag som dem bara kunnat. Jag fick själv prata med en av mina kusiner, vilket var hur trevligt som hellst. Pratar inte så ofta med honom, men endå är han en av de bästa som finns! Skulle gärna åka ner och hälsa på honom någon helg.



Dagen började med skridskor i den kalla blåsten. Olov kör en holding på mig och jag ger igen med en slashing. Visst är det rättvist? eller?
Resten av dagen har varit ganska seg och inte mycket alls har hänt. Gjort lite skolarbete däremot, så det har blivit att sitta hemma vid datorn och göra klart vissa arbeten. Imorgon blir det dans och sedan ska man jobba i helgen. Sista helgen med Åsa, sen så börjar hon jobba på annat ställe. Ska bli intressant och se vem som kommer istället för henne.

Har förresten fått en låt idag som jag ska lära mig texten på och sedan så får vi se när repet sätter igång. Ska bli intressant och se hur det kommer att låta. Känner inte alla i bandet, men vet i alla fall att gitarristen är riktigt bra.

Natti, natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0