18 Januari

Denna kväll är en kväll som man bara kan sitta och njuta och få känslorna att komma fram. Var med min bästa vän och barndomsvän Maja, oj vad man saknar henne ibland. Så sällan som man träffar henne, vilket är riktigt tråkigt. Saknar våra galna dagar där vi alltid gjorde bort oss! Men tiden går och saker ändras, fast henne kan jag alltid räkna med, i vått som i tårt finns hon där!
Man kan säga att hon är ett ljus som alltid brinner hur mörkt det än är!


Vi såg Arn ikväll, en riktigt bra film som jag starkt kan rekomendera!
Ibland kan jag inte förstå varför alla har så mycket emot svenska filmer, finns ju riktiga guldkorn!


Kvällens musik består av "typisk" tjejmusik! Snyftmusik med andra ord!
Med sådan musik får man tänka på sina nära och kära ,och bara skänka dem en tanke och känna att dem betyder mycket för en! Man får helt enkelt bara må bra inombords, vilket behövs ibland.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott!

2008-01-19 @ 00:56:56
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0