19 Januari

Väcktes kring 12.10 av ett samtal av Tina där hon meddelar att hon snart åker hemifrån för att komma hit, så jag steg upp direkt och hann städa, diska och sådär innan hon kom. Allt detta på ca. 40 - 50 min. Sen så blev det mycket singstar och sedan ica för att inhandla mat. När vi så kom hem från ica så bakades det kladdkaka, chokladmousse och även lagades det mat! Mycket trevligt! Men kvällen var dock inte slut då utan vi fortsatte att sjunga, äta onyttigt och skratta! kring 22.00-tiden kom Amanda och sällskapade med oss!
Var en riktigt trevlig dag må jag säga, och alldeles snart ska jag lägga mig i min säng och njuta av en skön sömn.

Jag och Tina hittade vår låt ikväll, och tänkte här visa er vår speciella lilla låt:



Kommentarer
Postat av: v0nk

mysig blogg :)

2008-01-20 @ 12:24:53
URL: http://vonk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0