22 januari

    

Här är tre bilder från lördagen som nyligen varit.

bild 1: Hemmagjord chokladmousse och inget pulvertjollermousse.
bild 2: Jag och Tina sjunger duett, (dock inte vår låt)
bild 3: Amanda och jag sjunger duett med inlevelse på topp.

Ska om en timme vara på folktandvården och säga hej och hejdå där (brukar ta ca. 1 min, ovärt men tyvärr ett måste enligt dem.) Sen så får vi se vad som händer, tänkte vandra till kåffe in och köpa lite fika och tala med Helen, men tyvärr så kunde inte hon, så nu vet jag ej vad jag ska hitta på. Något förslag kanske?




"Ställ inte cykeln utanför stället, utan ställ den i stället istället"

Man kan hitta roliga skyltar vid cykelställ ibland. Vem är det som skriver dem är ju också en fråga? Någon som gillar ordet 'ställ' i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0