Lucky



Vaknade klockan 06.45 imorse och insåg att jag är sen till jobbet, (Jag börjar 06.45) så jag flög upp ur sängen och var där på fem röda. Tur ibland att man har riktigt nära till jobbet. Han få ut frukosten i tid och sen flöt väl det mesta på som det skulle, men jag blev riktigt, riktigt trött när jag slutat stressa efter morgonens upphopp. Har nu bara tre hela arbetsdagar kvar vad jag vet. Ska bli skönt på måndag då jag inte behöver tänka på att jag ska stiga upp och jobba. Då ska jag bara njuta och sedan åker vi till värmen nästa onsdag, helt underbart!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja inte bästa vädret kanske men det kunde vart värre:P här kom ett störtregn alldeles nyss.

ahaa, var det därför det var så måna scrubs-avsnitt. för jag har aldrig kollat på det programmet innan men kollade då på flera avsnitt å det var riktigt kul.

tack! hmm vad ska jag göra.. inget planerat. handla:P haha dudå? ha de gött

2008-07-09 @ 13:23:57
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0