Öppna upp ditt fönster..



Kom inte i säng först kring 01.40 inatt p.g.a. att vi skulle försöka få ut Mickis. En dörr gick nämligen i baklås och var då tvungen att ta fram stege och försöka få ut henne genom fönstret, och det gick ju bra till slut, men jag började undra lite  vad David gjorde när han gick ut kring kvart över ett mitt i natten och tog fram en stege, men det fick sig ju en förklaring. Och jag kan lova att det inte var varmt ute, ska inte sommarnätter vara varma?!

Dagen i sig har varit lite hittan och dittan, hade riktigt mycket att göra på jobbet, men sen när jag kom hem hade jag knappt något att göra alls. Har suttit här hemma och sett film, sovit, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0