Side, Turkiet.

Måste säga att jag blev glatt överraskad när jag kom till Turkiet. Mycket trevligt land trots alla som är lite väl sliskigt flörtiga (en av nackdelarna med att vara där som ung tjej och singel).

Det första som mötte oss på flygplatsen var en full passkontrollant, udda, men sådant var läget. Framme vid hotellet var vi kring halv sex deras tid (halv fem svensk tid) och vi la oss då för att få några timmars sömn.

I stora hela har väl dagarna mest bestått av bad. vandring i stan och god mat. Sen alla dessa påflugna killar som inte har förstått att man är på familjeresa och inte på flörtresa. En var jag nära att smocka till, den fjärde blev jag så otroligt less på, den tionde var jag så nära att säga att jag hade pojkvän till så att de skulle sluta, och den sista var inte sliskig alls, han var bara allmänt trevlig (en eloge till honom).


Mickis, jag och David bredvid Temple of Apollo


Bara en liten del av en turkisk middag som var väldigt, väldigt god


Turkisk dans på hotellet


Anton och Emelie bland vågorna

Skriver ev. mer sedan om resan och kanske det dyker upp någon bild då och då. Känns skönt att vara hemma, men hade gärna stannat ett tag till. Om någon råkar ha en biljett över så tackar jag inte nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0