Skapad av....



Made by:...

Jag nämner inga namn, men en väldigt söt liten flicka gjorde denna bakgrundsbild till min dator, och nu får jag inte ta bort den. Har fått strikta order om detta. Men hon valde i alla fall tre killar som endå ser bra ut så jag kan väl inte lida allt för mycket. Sen är det ju rätt skoj att veta att en av killarna endast är 8 dagar äldre än mig. Kan väl inte säga att jag tycker att han ser ut som att han är exakt lika gammal som mig precis.

Var i alla fall trevligt med besök ikväll, och det blev två filmer: Skruva den som Beckham och Bring it on (all or nothing)
Båda är väl rätt typiska tjejfilmer om man säger så, men Skruva den som Beckham vet jag faktiskt att även killar kan tycka är bra (har bevis på det faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Siri

ALEX PETTYFER ÄR MIN (the dude i kallingar). TINA FÅR INTE RÖRA!

2008-07-11 @ 02:21:24
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0