Sol, bad och sand



Dagen ser ut som så:
  • Packa klart
  • Tina kommer hit och äter lunch
  • Jonas kanske kommer förbi, och vi tar en promenad
  • Kanske hinner förbi hos chefen för att lämna nå papper
  • Familjen sätter sig i bilen och vi åker ner till Umeå
  • Sätter oss i ett plan och åker ner till värmen
  • Lägger oss sent på natten
Ja, det är väl i stort sätt min dag. Imorgon ligger man mest troligen på en strand och bara latar sig! Härligt värre.
Sen anländer vi till Sverige igen nästa onsdag, kring elva, halv tolv på kvällen, och då åker familjen hemåt och jag möter, troligtvis, upp Amanda och vi sover där i Umeå. Torsdagen spenderas i Umeå stad, och sedan åker vi hem torsdag eftermiddag. Så blir inga inlägg först jag kommer hem.

Ha det bra i Sverige gott folk! Sakna mig inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0