Torka



Dagarna går i slowmotion just nu. Börjar längta till lördag då vi beger oss mot treriksröset för att sedan färdas genom exakt hela Sverige. Från topp till tå ska vi. Sen är det inte länge kvar tills skolan börjar om. Många längtar dit så dom får träffa alla vänner m.m. men måste erkänna att jag faktiskt inte längtar alls. Visst blir det skoj att träffa alla igen, det säger jag inget om, men jag vill hellre jobba, och kanske till och med fara utomlands och jobba ett tag. är så sjukt less på skolan att det inte går dit någe mer, jobb är så otroligt mycket roligare.

Gårdagskvällen spenderade jag framför tv:n, såg två filmer, åt melon, jordgubbar, gurka, morötter, chokladmousse och hade besök av Jonas. En allmänt lugn kväll med andra ord.

Idag har jag suttit vid älven med john och bara haft det skönt i solen, och den skiten som åker till Turkiet på lördag, hehe, hade gärna bytt plats med honom just nu vill jag lova. Men, men, man får ta det som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0