Burned by the fire


26 grader i skuggan och har säkert varit varmare under dagen.
Bränd av solen efter ca. 5 timmar ute i solen.
Ränderna från igår är borta, men nu är det nya,  dock lite snyggare linjer.

Erik drog oss till skolan imorse för att spela När och Fjärran på geon, sen så var skoldagen över och sommarlovet är här. Bara själva skolavslutningen kvar nu.
Efter det att jag ätit lunch gick jag hem och satte mig på gården ett tag och efter ca. 30 min gick jag ner till älven där jag och John satt och snackade och brände oss om armarna, kan säga att det svider om ena armen nu och jag är röd som en kräfta av att solen bränt mig.

Ikväll blir det nog att sitta inne och ta det lugnt, luta mig bak och bara njuta av att sommaren är här.
Denna sommar ska jag bli riktigt brun har jag bestämt mig för! Ute varje dag, i ur och skur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0