Gammalt som får en att skratta och gråta på en och samma gång



Här sitter jag och kollar på gamla kort sen några år tillbaka och jag måste ju bara få skratta lite. Jag var blond, och ingen känsla för stil alls. Är det någon skriven lag på att man ska ha konstig och ful smak när man är yngre? Kan ju säga att ni tyvärr inte får roa er med någon av de hemska bilderna, ni får istället se tre bilder som inte är värst, men just bara för att alla tog kort med webcameran, och jag kunde väl inte vara göra annat än göra detsamma. (Måste dock säga att jag gillar lite håret jag hade på mittersta bilden, ser lite luftigt ut.)

En vän till mig sa att jag såg ut som en som man bara vill krama om på bilden längst till höger, kan väl inte riktigt hålla med genom att jag själv tycker jag ser hemsk ut på den, men lite skoj att höra endå. Tur att man kan se kramgo ut någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0