Minnen som aldrig dör!



Jag älskar verkligen gamla minnen! Är det någon gång man inte vet om man ska skratta eller gråta så är det när man kollar på gamla bilder och pratar gamla minnen. Hur tänkte man egentligen? var gick det fel? Jag menar, man såg verkligen hemsk ut. Men roliga minnen har man i alla fall.

Sitter just nu och pratar med Sarah, en vän från min konfirmation, och det var så enormt längesen jag träffade och pratade med henne. Ska i sommar se till att jag får träffa henne när jag åker ner till södra Sverige. Trots att man inte träffas eller pratar ofta så har man endå lika skoj. Det är verkligen så det ska vara!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hmm jo vi fick välja vad vi skulle skriva om. vi fick ine göra något. bara skriva. tråkigaste skolan genom tiderna. hur går det med jobbandet då?:)

2008-06-23 @ 12:23:59
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Siri

Åh, underbar bild, Sara! Så härliga färger.

2008-06-23 @ 22:08:04
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0