Raindrops keep falling on my head

Gårdagens fångst:



Kvalitén på denna bild är ju inget att hurra för, men det är i alla fall en fladdermus. Man fick ryckningar i nacken av att försöka få denna lilla krummelur på bild. Han var väldigt snabb i sina svängningar vill jag lova, men man ser ju endå att det är en fladdermus på bilden och inte bara en vanlig fågel.



Dagens händelser:



Gick lätt att stiga upp imorse, men tröttheten kommer nog imorgon, måndag eller så.

Sommarjobbet har nu satt igång och jag jobbar i tre veckor framöver. Inte ledig först på torsdag och sen jobbar jag 3 dagar, just dom dagarna man vill vara ledig på. Eller, fredagen må väl vara, men lördag och söndag kommer jag nog inte vara piggast på dock, är ju nämligen stadsfesten då, och jag tänker inte dissa det bara för att jag ska jobba. Nä, jag får klara mig, är ju fortfarande ung, så måste få leva lite.

I alla fall, när jag kom hem från jobbet åt jag glass, som ni kan se på bild, och såg Employee of the month som sändes på tv just när jag fixat min glass.

Nu sitter jag här och funderar över var jag ska hitta på ikväll, är ju inte bästa vädret så jag gissar att jag blir inne och ser någon film, ligger och lyssnar på musik eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0