Sjung från hjärtat, sjung



Emelie hittad känslan i låten som spelades på radio vid detta tillfälle, och jag måste hitta rätta känslorna till låtarna jag ska sjunga på fredag. Man ska inte bara sjunga, utan man ska ha något att förmedla och visa att man menar det man sjunger. Detta kan ibland vara riktigt enkelt men också vara lite knepigt ibland då man inte riktigt är på hugget för något. Jag hoppas bara att jag lyckas innan fredag. Alla i Skellefteå är ju så välkomna att lyssna. Gäller inte bara att låta bra, det ska även vara lockande att se, med andra ord, se att man menar det man sjunger.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ooh snygg design du skaffat:D



åå va spännande, såna projektarbeten har jag aldrig gjort. jag har bara gjort görtråkiga!



mm att packa upp är inte det roligaste. väskan ligger oftast där ett par dagar och så ska man tvätta och nää. packa däremot:D:D

2008-06-16 @ 12:13:28
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0