Take a walk in the sun



Tröttnaden smyger fram i mina ögon, men jag vill inte sova, för då kommer jag inte kunna somna ikväll.
Funderar på att gå ut och gå en sväng i det vackra vädret och sedan bege mig till Miik och se fotboll med lite människor.

Imorgon blir det att åka till stugan och njuta av lugnet och sen jobb på tisdag och tre dagar framåt. Sedan så ser det ut som att det blir Umeå på fredag, vet dock inte än om det blir hem på lördag eller söndag. Skulle vara skönt att vara där hela helgen faktiskt, men vi får se vad som blir.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

aa det va längesen för mig med och det var sååå gott med tacos:D mums!



åå sitta ute och grilla, va härligt. det vill jag med men jag tycker inte at det är väder här alls för det.



ja, jag rekommenderar fjärilen i glaskupan. men den är riktigt hemsk. den är baserad på verkligheten. jag gillar sånt.

2008-06-30 @ 11:20:41
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0