Let me say I´m tired

Träningsvärken från igår och 2 timmars klättring idag. Det sätter sina spår i orken. Man blir så sjukt trött och armarna känns väldigt tunga. Ska äta alldeles snart och sedan cykla till stan och använda min hjärna för att tänka på skoterteori. Ska jag orka? Ja, det lär vi ju märka sen. Har ju en svenskauppg. att göra sen också. Förstår ni varför jag bara vill ha lov?

Tror för övrigt att dagens spanskalektion var den roligaste spanskalektion jag haft på väääldigt länge. Jag gillar inte spanska i vanliga fall, men idag var det helt ok. Såg film en kvart om hur de firar påsk i katolska länder och sedan så fick vi sätta oss två och två och spela ett litet spel som gick ut på att förklara ord på spanska så att den andra kan gissa sig fram till vad det är för ord. Helt okej faktiskt. Mer sådana lektioner på spanskan tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0