Mushaboom

image171

Jobbet gick bra.
Gick sämre att fota p.g.a. brist på motiv. Fick ju inte så mycket inspiration av att gå ut heller. Saknade nog modell.
Kvällen har varit trevlig. Amanda kom hit och såg film med mig och sedan har jag bara sutiit här. Borde lägga mig snart. Har varit sjukt trött hela dagen och är det fortfarande, men endå så sitter jag upp. Dumma lilla jag.

Har i alla fall kommit på fina planer idag som jag ser fram emot. Ev. bio imorgon, fik med Tina på tisdag och kanske en sväng till a-torp också?, onsdag blir det foto med Tina och på kvällen åker jag till stugan. Blir nog kanon detta.

Sen så blir det att styra upp en myskväll men syskon + respektive, Miik och Ida. Kanske får jag lov att hitta mig en blinddate så jag inte blir ensam singel?!
Miik kan i alla fall vara smart ibland och komma med brilljanta idéer.

Kommentarer
Postat av: Amdy

myspys.

2008-03-03 @ 00:56:47
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0