Old stuff

image198

Haha, förlåt men låt mig skratta en liten stund. Så små och söta de var alltså.
Hur längesen var inte det här egentligen? Många år sedan i alla fall.
Amanda är inte lik sig på många sätt alls. Visst ser man att det är hon, men hon är endå så sjukt olik sig!
Och Ellen är lik sig men mycket yngre, och vad hände med hennes mun? haha. Nä, nu ska jag bara smälta lite roliga gamla bilder jag hittat och kanske sätta mig och se någon film innan jag ska sova.

image199

Och Ja, jag var väldigt blond när jag var liten. Men jag håller i den sötast kaninen någonsin som fanns med från det att jag föddes tills dess att jag var 11,5 år gammal. Saknar dig Burre <3
Dvärgkaniner brukar i snitt leva 5 år, men min starka, fina och underbara kanin levde 6,5år längre än vad de brukar med andra ord. Mer än dubbla förväntad ålder!
Nyårsaftonen 2001-2002 tog du dina sista andetag! Önskar att du fanns här så att man kunde krama om dig! Det saknas som bara den!

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Amdy

alltså jag ger första bilden ungefär samma kommentar som jag gav den på msn, gånger 31423485175 :'D

2008-03-28 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0