One more to go..

image168


En dag kvar tills sportlovet kan börja på riktigt. Vissa har redan lov, men jag sitter fast på jobb jag. Ska dock inte klaga, inte alla som har jobb och får tjäna pengar. Många har prblem att hitta jobb, så jag är lycklig för det jag får.

Ikväll blir det att spela bingo lotto med bror och sedan melodifestivalen. Kanske att Emelie och Maja också kommer hit, men det lär vi ju märka ikväll.

Hoppas att allt går bra för Miik som arbetar själv på dammen idag, och observera att han aldrig har stått i ett kök förr. Skulle själv aldrig våga vara själv första gången jag jobbade i ett kök, och ensam dessutom. Starkt av dig Miik!

Kommentarer
Postat av: emelie

oj vilken fin bild :)

2008-03-01 @ 15:39:12
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0