Sick of illness

Sen uppdatering, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Idag har inte hänt så mycket alls. Jobbade 09.00 - 13.00 och sedan har jag bara legat hemma och sovit, haft ont i huvudet och varit förkyld. Inte den roligaste dagen precis. Men jag har i alla fall kollat runt på lite tjejfilmer som jag skulle vilja se. Kanske inte är de bästa filmerna som finns, men man kan inte säga att man inte börjar må bra av dem i alla fall.

Imorgon är dagen full av händelser; Skola, kör, plugg inför teoriprovet ect.





Sanna är helt underbar. Hon har underbar röst och känslan är bara hur stark som hellst. Bara att hon nästan gråter i slutet av att hon har sådan inlevelse visar att hon känner låten och vill leverera något.
En artist med klass skulle jag lätt säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0