Tu sei una ragazza

image195

Ställde mobilen på 10.00 imorse för att jag visste att Maja skulle ringa mig och säga att jag skulle vara hos henne före elva som vi sagt igår. Jag brukar dock kunna vara rätt seg upp ur sängen på morgonen, men idag gick det mycket bra och var hos Maja kring 10.35. Duktigt gjort av mig tycker jag. I alla fall så var jag där ett tag och pratade och skrattade(som man alltid gör med henne), och Per kom förbi och var där ca.1h. Nu sitter jag hemma och väntar på bättre tider. Har orkat städa lite, men det blev en snabbstädning. Någon dag ska jag orka mig till att storstäda så att jag slipepr småstäda så mycket.

Snart ska jag träffa Erik, Maja och kanske någon mer om det finns nån fler som kan. Blir väl att snacka och ha trevligt. Var ett tag sedan jag träffade folket faktiskt. inte lika ofta som det var förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0