Ain´t that a kick in the head


Klockan är sex och det är 25 grader i skuggan, hur skönt är inte det på en skala?
Jobbet idag gick både fort och bra, vilket var skönt för jag längtade ut som bara den. Efter det att jag slutat så promenerade jag längst älven där slutdestinationen blev i mitten av denna bild där jag satt i min ensamhet och bara njöt och tog kort. Ser ni hur skönt det ser ut med sommar? Ljust, grönt och varmt, kan inte bli bättre!

Kvällen kommer antingen bestå av lugn hemmakväll eller lugn ute-fotarkväll. Får se vad det blir.

Gårdagen var ju perfekt med sång, umgänge på bryggan nedanför parken, glass på Ainas och middag hos mormor. Hon har förövrigt ruggigt bra musik hemma hos sig, funderar på att sno hem och kopiera lite av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0