Damer och herrar..

Ni ska bara veta vilken känsla det är att stå i en kör och sjunga med endast folk som kan sjunga hur bra som hellst. Konserten ikväll var riktigt rolig och jag tycker att det gick riktigt bra. Ni är så otroligt bra gott folk som är med!
Det kommer säkert upp någon liten video här på bloggen från det att vi sjöng, måste bara få filmerna av Amanda först! Ska bli skoj att höra hur det lät, fast kvalité på film brukar nästan aldrig vara så bra som när man hör det live!

Nu ska jag snart börja bege mig mot sängen. Kanske sätter mig och kollar på något kort program och sedan sussar för natten, ska ju upp kring 6-tiden så kan behövas lite sömn och hyffsat tidig natt.

Hoppas ni haft en kanondag, det har i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: Amdy

du vet att om du lägger ut dem på youtube så måste du skriva att det är min mamma som har filmat.

2008-05-23 @ 23:58:56
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: fröken elin

jaha, ja jobba lät ju sådär:P men ikväll är det eurovision:D



jaså, vad var det för konsert?

2008-05-24 @ 15:01:24
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0