Flickan och kråkan

30 MAJ



31 MAJ




Nu blev det många bilder i ett och samma inlägg, men det blev i alla fall mycket färg vilket är trevligt i dessa sommartider. Imorgon blir det lite bilder på när Maja ska spela på musikafé. Jag hoppas bara att vädret är med oss, ska ju grilla sen på kvällen.

Jag känner mig inte trött på något sätt och undrar hur jag ska kunna somna ikväll. Är ju jobb imorgon också, så måste orka mig upp. Det är ju som tur är ljust när man vaknar vilket gör att man inte blir så trött.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jaså, det ska jag lägga i bakhuvudet om jag planerar en resa dit:D låter ju jättehärligt

fina bilder:D

2008-06-01 @ 21:27:03
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

jaså, det ska jag lägga i bakhuvudet om jag planerar en resa dit:D låter ju jättehärligt

fina bilder:D

2008-06-01 @ 21:27:03
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0